Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Krav Junior

Krav Junior opettaa itsepuolustusta yksinkertaisesti ja tehokkaasti. Harjoittelusali tarjoaa turvallisen harjoitteluympäristön. Harjoitukset ovat hauskoja ja vauhdikkaita ja ne on suunniteltu kullekin ikäryhmälle sopiviksi. Itsepuolustustaidon lisäksi harjoittelu kasvattaa itseluottamusta, itsekuria ja fyysistä kuntoa sekä kehittää motorisia taitoja.

Harjoituksissa opetellaan tunnistamaan erilaisia uhka- ja vaaratilanteita etukäteen. Lasten ja nuorten harjoittelu painottuu ennaltaehkäiseviin tekniikoihin. Hyökkäysten torjunnat ovat pitkälti samoja kuin aikuisilla, mutta vastahyökkäykset on muokattu lasten ikään ja kehitystasoon sopiviksi. Mitä vanhemmista harjoittelijoista on kyse, sitä enemmän harjoittelu alkaa muistuttaa aikuisten harjoittelua.

Krav Junior kehittää lapsen taitoja:

• tunnistaa ja välttää uhkaavia tai vaarallisia tilanteita
  • keinoja ratkaista uhka- ja väkivaltatilanteita
  • paeta niin nopeasti kuin mahdollista

Harjoitusryhmät

Ryhmä Ikä Taso
Krav Maga Kids 5-7 vuotiaat Kids 1-5
Krav Maga Young 8-10 vuotiaat Young 1-5
Krav Maga Junior 11-13 vuotiaat Junior 1-5
Krav Maga Teens 14-16 vuotiaat Teens 1-5

Miten mukaan?

Otamme uusia harjoittelijoita K-, Y- ja J-ryhmiin mukaan 25.1.2024 alkaen ja Teens-ryhmään 17.1. alkaen.

Harjoitusaikamme löydät Harjoitusajat-sivulta.

Tiedustelut: mika (at) kravmagakirkkonummi.fi

Kouluille ja urheiluseuroille

Itsepuolustusharjoittelu tuo eri joukkuelajien harjoitteluun monipuolisuutta, mikä on etenkin nuorille harjoittelijoille erityisen tärkeää. Harjoituksissa opetellaan monipuolisesti ketteryyttä, kehonhallintaa, voimaa ja koordinaatiota. Erilaisten kamppailullisten leikkien ja pelien avulla opitaan ottamaan kontaktia kanssaharjoittelijoihin. Lisäksi monipuolinen harjoittelu kehittää psyykkisiä ja sosiaalisia taitoja. Hyvä motorinen koordinaatio ja hyvin kehittynyt fysiikka on tärkeää monessa urheilulajissa. Useat eri tutkimukset ovat osoittaneet, että monen lajin harjoitteleminen on hyödyllistä etenkin voiman ja koordinaation kehittämisen kannalta. Erityisesti ennen 12 ikävuotta lasten olisi hyvä osallistua päälajinsa lisäksi myös muiden lajien harjoituksiin. Kamppailu kehonhallintapainotuksella on erinomaisesti muita lajeja tukeva harjoittelun muoto.

Itsepuolustusharjoittelu on monipuolista liikuntaa, joka kehittää voimaa, koordinaatiota ja kehonhallintaa. Lisäksi harjoittelu antaa valmiuksia selviytyä mahdollisista arkielämän uhka- tai väkivaltatilanteista. Lasten ja nuorten itsepuolustusharjoittelu perustuu pitkälti ennaltaehkäisyyn eli kuinka välttää uhkaavat tilanteet jo ennakolta. Lisäksi itsepuolustusharjoittelu kasvattaa itsetuntoa, jolloin todennäköisyys kiusatuksi tulemiseen pienenee.

Krav Maga Kirkkonummen harjoittelijoilla on mahdollisuus ostaa krav maga -harjoittelun kattava vakuutus Suomisport-palvelusta. Lue lisää vakuutuksesta: https://kmgfinland.com/vakuutus/

Olemme tehneet yhteistyötä muun muassa paikallisten koulujen kuten Kirkkoharjun, Nissnikun ja Kartanonrannan koulun sekä urheiluseurojen kuten ACK:n ja Masalan Kisan jalkapallon sekä KyIF:n käsipallon kanssa.

Kamppailusynttärit

Kiinnostavatko lasten kamppailusynttärit? Liikunnallista ja ohjattua liikuntaa ja kamppailutila vapaassa käytössä. Voit tuoda omat herkut tai antaa meidän hoitaa kaiken toiveidenne mukaan.

Vuokraamme saliamme myös muiden seurojen käyttöön. Tarjolla on niin päivä- kuin ilta-aikoja.

Kysy lisää: mika(at)kravmagakirkkonummi.fi