Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Krav Maga

Krav Maga on itsepuolustusjärjestelmä, joka opettaa kaikenlaisten väkivaltatilanteiden välttämistä, ennaltaehkäisyä, torjumista ja niitä vastaan toimimista. Krav Maga muodostuu kolmesta eri osa-alueesta: itsepuolustus (self defence), ottelu- ja taistelutaidot (combat and fighting) ja henkilönsuojaus (VIP). Tekniikat perustuvat ihmisen luonnollisiin reaktioihin uhkaavissa tilanteissa, mikä mahdollistaa niiden nopean omaksumisen. Krav Maga sopii kaikille kuntotasoon, ikään tai sukupuoleen katsomatta.

Krav Magassa tavoite on selviytyä omaa tai läheisten turvallisuutta uhkaavista vaarallisista tilanteista mahdollisimman pienillä vahingoilla itselleen tai läheisilleen. Nopeat jalat ja kyky välttää väkivaltaan johtavia tilanteita ovat parasta itsepuolustusta. Fyysisten harjoitusten lisäksi Krav Maga harjoittaa myös henkistä kurinalaisuutta ja parantaa kykyä käsitellä väkivaltaisia tilanteita paineen alaisena. 

Krav Magaa harjoitellessa opitaan käyttämään oikeita tekniikoita erilaisissa tilanteissa puolustautuessa hyökkäystä vastaan. Tekniikoita opetetaan erilaisissa ja osin jopa epäedullisissa tilanteissa. Krav Magaa harjoitellaan pimeässä, ulkona, porttikongissa, autossa jne. Tekniikoiden eri yhdistelmät riippuvat olosuhteista, ja ne tähtäävät hyökkäyksen mahdollisimman nopeaan loppumiseen.

Krav Maga Kirkkonummen harjoittelijoilla on mahdollisuus ostaa krav maga -harjoittelun kattava vakuutus Suomisport-palvelusta. Lue lisää vakuutuksesta: https://kmgfinland.com/vakuutus/

Krav Maga Kirkkonummi opettaa kansainvälisen Krav Maga Global -organisaation mukaista Krav Magaa.

Viikkotuntien lisäksi tarjoamme myös pienryhmä- ja yksityisopetusta.

Kuntokamppailu

Kuntokamppailussa nostetaan kuntoa erilaisten lyöntien ja potkujen avulla. Monipuolisella tunnilla harjoitellaan lyöntejä ja potkuja välineisiin sekä harjoitellaan liikkumista ja väistöjä. Kuntokamppailu ei tähtää ottelemiseen, vaan vastustajina ovat välineet kuten säkit, potkutyynyt ja pistehanskat.

Tavallinen kuntokamppailutunti koostuu monipuolisesta alkulämmittelystä, tekniikka- ja välineharjoitteluosiosta, lihaskunto-osuudesta sekä loppuverryttelystä.  Kuntokamppailuun voit osallistua ilman aiempaa itsepuolustus/kamppailukokemusta ja voit tulla mukaan milloin tahansa kauden aikana.

Kehonhallinta ja -huolto

Kehonhallinta, koordinaatio ja toiminnallinen liikkuvuus ovat itsepuolustusharjoittelijalle tärkeitä ominaisuuksia. Teemme tunnilla erilaisia liiketaito- ja koordinaatioharjoitteita, harjoitamme dynaamista liikkuvuutta ja teemme voimaharjoitteita oman kehon painolla. Harjoittelun tavoite on lajisuoritusten parantaminen kehonhallintaa, voimaa ja liikkuvuutta lisäämällä sekä vammojen ennaltaehkäisy. Harjoittelussa käytetään muun muassa pilateksen periaatteita ja kehonpainon lisäksi harjoittelussa voidaan hyödyntää myös muita välineitä kuten kahvakuulia. Kehonhallintaan/huoltoon voit tulla mukaan vaikka kesken kauden.